3.6.11

Snabb update

Heeejj halluuu! Idag mår jag betydligt mycket bättre. Konstig grej igår det där. Nu sitter jag och käkar äggröra för att sedan göra mig i ordning för att åka in till jobbet. Kör NK mellan 12-20 så kom gärna och hälsa på!
Glömde helt berätta om onsdagen. Vi var först på studentmottagning hos KP, Olivias söta lillebror. Vi hängde kvar där till ca 12 då vi tog en taxi in till stan. Alla gick till Sturekompaniet men jag och Natti gick istället till Sturehof. Såklart så kommer man inte undan alla dessa shots när man är med Natti. Den jäveln. Så ja, nyktert var det ju inte den kvällen om vi säger så. Efter hofen drog vi till Kåken sen Spybar. Har som vanligt kul med Natti. Blir alltid sköna rundor. Kvällen avslutade vi på donken där en konflikt mellan natti och bordet bredvid uppstod. Vilket i sin tur ledde till att en konflikt mellan mig och Natti skapades i taxin på väg hem. Natti stormade ut ur taxin, sur som ett bi. Jag åkte hem, somnade. Vaknade upp med kläder och smink på, utan täcke. Härligt. När jag vaknade hade jag även ett roligt sms från Natti i inkorgen. Hon tänker så mycket på fyllan den där kvinnan. Jag fick mitt ett gott skratt. Vi är vänner nu.

Ikväll blir det bara lugnt då jag öppnar imorgon på NK. Jobbar till 16.00 och därefter åker jag direkt till Långholmen där jag ska på 30-årsfest hos Richard. Kommer bli galet. Natti följer med som min dejt. Det ska bli kul!


 Nu måste jag springa till bussen. Men ha en braaa daaaag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar