22.6.11

Hallooj

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera. Har jobbat mycket och inte haft ork eller tillgång till min dator. Nu är jag hemma. Idag har jag varit med Fiffi där jag sov natten till idag. Jobbade en sväng på DHS sen direkt till lillan som jag skulle vara barnvakt åt. Fiffi kom och hälsade på oss i parken där vi satt och picknickade (russin och vatten).


Imorgon jobbar jag till 20.15 på NK sen är det direkt till pappa för att hämta bilen som jag behöver när jag ska ta mig från jobbet till Högmarsö på fredag. Ska fira midsommar där ute i vanlig ordning. Ser fram emot det. Blir alltid bra! Beroende på vädret kanske jag stannar ytterligare en natt, för är det fint väder så drar vi antagligen till Fejan där vi firar midsommardagen.

Nu gäller det bara att bestämma mig vad jag ska ha på mig. Inte en blekaste. Har liksom inga midsommarkläder riktigt. Och alkohol för tusan! Får inte glömma det imorgon. Katastrof!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar