29.6.11

Midsommar och fortkörningsbot

Ja, sedan i fredags har det hänt mycket! Efter jordens jobbigaste kund, som fick mig att slå in allt han köpt för att sedan ångra sig med två utav packeten så jag fick ta upp och slå in de nya, så åkte jag lite för fort mot Högmarsö. Jag ville hinna ifatt Jasmina och Peder som körde ungefär samtidigt men låg lite före. Civilpolisen som tydligen låg bakom mig tyckte dock inte att jag skulle köra så snabbt så jag blev stoppad. 24km/h för fort och 2800:- i böter av väldigt trevliga poliser, sen var det bara att köra vidare. Midsommarafton började alltså mindre bra. Kom till Högmarsö. Trevligt fixat men det har, sedan jag var där sist, blivit ett generationsbyte. Niklas småsyskon börjar ta över haha. Weeell, trevligt var det som sagt i alla fall.

1 kommentar: