5.6.11

Vilken kväll

Gårdagen blev mer än lyckad! Richard hade styrt en riktigt bra fest där han bjöd på både alkohol och mat. Mestadels av tiden höll vi till nere vid vattnet på Reimers holme. Musik, sol och massa människor gjorde eftermiddagen sanslöst bra. Efter det gick vi upp för att käka sedan en sväng ner igen. Efter 30-årsfesten drog jag och Natti till Sturekompaniet där vi mötte upp Alice, Annika, Tinna och Anna. Jag säger bara V! Fy fan vilken najs terrass de hade byggt. Där kommer jag garanterat hänga i fortsättningen. Efter V blev det en sväng förbi Spybar.
Vet inte vad det var, men kvällen var (neej låt mig inte använda detta ord) MAGISK!
Efter spybar var det taxi hem sen skedraggning haha. Var rätt frusen, så jag hade behövt en varm karl som kunde hålla om mig. Men icke. Somnade i fosterställning kramandes en kudde. Så vaknade jag även upp.  Snodde lite pics från Nattis facebook. Tog inte själv några bilder. Men ja, från gårdagen!

Födelsedagsbarnet/värden
Idag har jag solat med Jasmina. Hon kom över efter att ha skrivit kontrakt på sin nya lägenhet. Vill att vi alla gratulerar henne!

Imorgon solar jag också, framsida denna gång då jag körde baksida idag. Jag och Jasmina ska ha picknick. Kylväska och grejer. Sjukt najs. Alla som vill får hänga på! Bara att höra av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar