14.6.11

Synd

Linne från Zara
Klänning från Cubus, ett kap: 49:-
Byxor från H&M, även det ett kap: 100:- och sen en baddräkt från H&M som jag tror att jag ska lämna tillbaka.
Jacka från Mist
Skor från H&M

Ja, jag höll mig riktigt bra där, efter att jag sa att skulle skärpa mig. Sen kom lördagen, då både öl och järn slank ner. Sen kom söndagen, så både potatis och tårta slank ner. Sen kom måndagen då både popcorn och choklad slank ner. Sen kom tisdagen då Oreos slank ner. Haha. ASSÅÅÅÅ! Utöver det så har jag varit duktig, frukost lunch och middag. Men NU... nuuuu, ska jag verkligen skärpa mig. Noll tolerans! Till middag blev det en avokado och keso!
Har shoppat lite sen sist. Tänkte visa upp det genom bilderna där uppe jaaa, sorry för dålig upplösning, pallade inte hämta kameran så det fick bli klassiska mac-kameran haha.

Igår jobbade jag på DHS, därefter mötte jag upp Fiffi för en middag på Vapiano. Efter det blev det sleepover hos henne. Eftersom vi inte ses så ofta, då hon pluggar i annan stad, så får man försöka ses mer intensivt när man väl ses. Typ sleepover haha. Riktigt bra. Sen brukar jag följa med henne till hennes familjs landställe. Så mysigt och avkopplande. Älskar att vara där. Det enda negativa som finns att säga om Fiffi. Det är att vi påverkar varandra negativt gällande onyttigheter. Idag konstaterade vi att det är tur att vi inte umgås allt för ofta, hade vi gjort det, hade vi rullat fram haha.

Detta blev jag bland annat bjuden på idag. Smaaarrigt!
Imorgon jobbar jag tralallaaalalaa, då ska vi göra om i butiken. Dags för realisation. Ska bli spännande. Kanske lite bättre drag än vad det tidigare varit. Kom gärna förbi. Jobbar 12-20!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar