9.6.11

Träning

Idag "fick" jag äntligen köra mitt efterlängtade träningspass. Sprang 35 minuter på bandet sedan tränade jag mage, rumpa, armar och ben. SÅÅÅ SKÖNT! Ska nog träna en snabbis imorgon kväll också! Jag sa till en kollega att jag längtade efter att träna så hårt att jag får ont i huvudet. Det var precis det som hände. Huvudvärken började i samband med att träningen var klar. Sen har det hållit i sig hela kvällen.

Till middag blev det min favoriträtt. Lax i creme fraice-pesto- och fetasås. Blomkålsris och gurka till det. Smaaarrigt. Och nyttigt!

Lät precis som ett flygplan skulle störta över mig här.. usch. Jag får sluta nojja. Är så sjukt flygrädd men det är liksom onödigt att nojja för att flyg jag inte ens sitter på ska krascha haha. Onödigt att nojja över att planer jag själv sitter på ska krascha också, man kan inget göra. Händer det så händer det. Men det är väl det som skrämmer mig mest!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar