16.6.11

Hajj

Sitter och käkar keso med ärtskott och valnötter. Thé till det. Fryser. Har på mig min fina (?) fleecemorgonrock. Riktigt sexig! Det är kallt ute. Det gillar jag inte. Gillar inte heller att gå upp såhär tidigt. Jag vet, det är inte speciellt tidigt. Men jag är ovan. Har även en lillebror vägg i vägg som har sommarlov och inte förstår att han inte kan väsnas till kl.  03.00 då hans syster försöker sova på andra sidan den lövtunna väggen. Men men, snäll som man är, byter jag rum efter ett tag. Somnade snabbt. Sov gott. Nu har jag jätebråttom. Som vanligt. Tror bussen går om 20 minuter. Jag har inte ätit upp, inte gjort i ordning mig.
Hoppas er dag blir bra. Jag jobbar på NK till 14.00 sen bär det av till lillan. Efter det blir det träning med Emelie. Om jag hittar mina träningskläder innan jag måste dra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar