10.6.11

God kväll

Nu sitter jag hemma med huvudvärk igen. Men ännu en gång "skön" huvudvärk då den kom efter dagens träning med Emelie. Vi körde bandet sen styrka. Det är verkligen U.N.D.E.R.B.A.R.T.  att vara på gymmet i dessa dagar. Det är inte en kotte där. Mycket skönt. Sen känner man sig extra duktig när man är på gymmet då alla andra dricker alkohol!
Idag käkade jag en sallad till middag sen syndade jag med en fruktsallad. Jag veeet, dålig karaktär men frukt är i alla fall bättre än mycket annat. Men egentligen ska jag ju köra noll tolerans.
Imorgon jobbar jag på DHS mellan 12-18, på NK. Hoppas på att ni kommer och hälsar på mig!
Jag städade ju idag, drog då upp rullagardinerna som varit nere alldeles för länge. Insåg att jag har rätt fin utsikt trots allt. Fina blommooooor!
Så här ligger jag och solar. Alltid på bordet nu för tiden. Haha. Skönare så, man kommer bort från alla äckliga småkryp som håller till i marknivå. Dock hade jag ju helt missat att jag kunde bli attackerad av fåglar. Jag får klura ut något nytt solställe. Haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar