8.11.11

Vänner!

Tror jag har en lägenhet att flytta in i i början av december och det känns verkligen toppen! Så glad! Ska kolla på den på söndag och om allt går väl så flyttar jag inte så fort jag har möjlighet.

Jag har såån träningsvärk i högra benet + högra skinkan. Samt ryggen och armarna. Varför? Inte för att jag tränat som man kanske kan tro. Jag målade på jobbet hela dagen igår, där av träningsvärt i rygg och lite i armar. Högra benet och skinkan var till en början ett mysterium tills jag kom på att jag klättrade upp för pallen som jag stod på när jag målade genom att ta ett stooort steg med högra benet sen dra mig upp istället för att använda trappstegen. Det krävs uppenbarligen inte mycket för att träna sina kroppsdelar haha. Är i stort behov av träning känner jag men motivationen är inge vidare för tillfället. Är sjukt taggad tills det blir dags. Ingen bra grej. Har två PT-timmar att utnyttja.. tänke göra det inom snar framtid så kan han förhoppningsvis sätta lite eld i rumpan på mig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar