18.11.11

FREDAAAAAG

ASSÅ JAAA!





Så jävla bra!
Det är fredag, jag ska bara ta det lugnt. Men det är något med fredagar alltså. Man blir så himla glad. Oavsett om jag jobbar helg eller inte. Fredagar är underbara. Dock är jag ledig denna helg. LEDIG! Så sjukt skönt! Vad ska ni göra i helgen? Jag ska vara med en av mina systrar.

 Är vi lika? Typ inte asså. Inte någonstans. Trist. Sjukt snygg tjej!

Sen imorgon ska jag rensa, rensa och rensa! Garaget står på tur att gås igenom. När jag flyttade hem igen så packade jag ner allt i kartonger och påsar som sedan dess stått i garaget. Ska bli riktigt intressant vad som finns där. Antagligen ingenting av värde som jag vill ha kvar då min smak och stil förändrats nåt enormt sedan förra lägenheten. Idag jobbar jag till åtta på NK. Hoppas på lite bra drag. Det är ju fredag och ni får lön nästa fredag. Bara att spendera era pengar på lite fin inredning, inte sant?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar