16.11.11

Stökigt

Eftersom jag antagligen kommer flytta snart (inte skrivit kontrakt än och vill därför inte ropa hej förns...) så har jag rensat heeela dagen. Började åtta i morse och det är inte på långa vägar klart. Hur hinner man samla på sig så mycket skit?! Skönt att rensa oavsett hur det blir med flytten. Så nu vet jag vad jag ska syssla med i helgen då jag är LEDIG! :D

Nu ska jag in till stan. Känns som jag jämt är i stan, oavsett om jag jobbar eller ej. Nu ska jag iof jobba en snabbis. Men ändå. De dagarna jag är ledig vill jag inget hellre än att bara vara hemma haha. Blir mättad av stan då jag jobbar där mellan 5-7 dagar/vecka.

Snabb update från helgen bara. Fredag; Middag på Kåken med jobbet sedan en snabb sväng förbi Spyan. Lördag; Jobb hela dagen sedan direkt till min syster Jenny som bjöd på middag och vin. Efter det bar det av till Lina som hade 28-årsfest. Mycket trevligt. Därefter tog vi oss till Rose där vi spenderade hela kvällen. Sov hon Jenny sen direkt till jobbet igen på söndagen. Där av dålig uppdatering.

Shit, nu har jag bråttom igen. ALLTID. Fattar inte. Gotta goooo. Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar