20.11.11

Halvdag med Minna

Idag har jag haft halvdag med Minna. Hon hämtade mig runt halv tio då vi åkte till Ikea. Kom hem nu vid två. Sjukt skönt att ha gjort så mycket men komma hem så tidigt. Trodde klockan skulle vara typ fem så blev positivt överraskad när hon bara var två. Värt att gå upp tidigt! När jag äntligen hittar på något så glömmer jag såklart fota haha. Sämst. Men Minna var snygg som vanligt, ni skulle sett!

Jag hittade i alla fall lite grejer som jag fick med mig hem, bland annat en grej som jag behöver till "Halv åtta hos mig". Jag går in stenhårt för det här. Hoppas ni andra medverkande gör detta också!

Ligger och kollar på Leilas mat på 4:an och förundras över hur töntig hon är samt över hur konstigt de filmar. Inte så charmiga vinklar.

Jag och mina systrar har så underlig humor. Skrattar inte så mycket med någon som när jag är med dem. Alla tänker lika dant, alla förstår varandras usla skämt. Nedan är ett bra exempel. Jag skickar denna videon till dem med texten "Hahaha kolla på den flera gånger"



Det är antagligen ingen av er som tycker det är det minsta kul men fick två sms tillbaka på en gång:
Jenny


Johanna







Någon annan som tyckte filmen var rolig eller är vi bara sjuka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar