29.11.11

Lunchdejt

Åh jag gillar lunchdejter! Framför allt när den bidrar till träning senare under dagen. Idag mötte jag upp Niklas för en lunch på Tidemans. Blev en "hälsotallrik" för mig och en lasse för Niko. Vi halkade plötsligt in på samtalsämnet träning. Blev sjukt taggad och nu är det dags att ändra livsstil igen. Vet inte varför jag blivit så slarvig på senaste. Med både mat och träning. Ingen bra förebild här inte. Men nu är det dags. Jag började med ett spinningpass efter jobbet och nu har jag precis ätit upp min middag som bestod av zuccini-plättar enligt lchf! Ska köra ett ryck nu. Inte för att jag måste, måste gå ner (även om det skulle vara ett stort plus, har ju fortfarande mitt mål på -10kg som jag ännu inte uppnått) men jag mår såååå mycket bättre i kroppen av att inte äta kolhydrater!

Just nu sitter jag och lyssnar på när, min bror och hans band, spelar för fullt här hemma. Måste dock erkänna att det låter riktigt bra! Jag kanske lägger upp ett klipp så att ni får höra, men inte idag.

Gårdagen var mysig! Jag mötte upp Emelie efter jobbet. Vi gick till någon slags marknad och sedan middag på Á la crêpe. Mycket gott och mysigt. Rekommenderas vaarmt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar