30.11.11

LÄGENHET!

Kom just hem, har nämligen varit i.. dam dam daaaam.. lägenheeeten! Så najs! Skulle först egentligen endast hämta nycklarna sen börja flytta i helgen men när jag kom hem kunde jag inte hålla mig så jag tog med mig allt jag packat, förutom kläder och skor, och drog tillbaka. Har städat hela lägenheten och börjat komma i ordning även fast det är myyyycket kvar innan det är klart så ledigheten i helgen behövs verkligen! Jag är så glad att jag inte finner ord.. haha. Äntligen! Min käre vän Isabelle kom förbi på lite te också, vi bor tydligen fem minuters gångavstånd ifrån varandra. Oj vad vi kommer mysa! Nej men detta känns toppen. Så snart kommer jag börja bjuda hem er på te och vin haha. Be prepared!
Mitt internet är kasst så jag kan inte lägga upp bilder, men imorgon kommer några. Nej, nu måste jag sova, det är ju en dag imorgon också :)

God natt mina små grodor!

1 kommentar: