2.11.11

Höstdag

"Efter regn kommer solsken!" Ja, visst. Stämmer alldeles utmärkt. Men så vitt jag kan se så blir det fan alltid regn igen haha. Igår var det massor av bra saker. Idag har jag varit på kasst humör. Dock av väldigt fåniga anledningar haha. Men ändå. Ena dagen kan allt vara fantaaastiskt och andra dagen suger. Men det är väl bra för annars hade man nog inte uppskattat de bra dagarna på samma sätt. Nå väl. Väntar på ett samtal från lägenhetstjejen... fick inte besked igår utan ska få det idag istället. Nu har det ju "regnat" hela dagen så då är det dags för några solstrålar haha.

Träningen var dock riktigt skön. När man är irriterad/sur/ledsen eller vad man nu är, så är det verkligen helt sjukt bra att träna. Endorfinerna sprudlar och man blir glad. Efter gymmet hämtade jag lillan och gick på en promenad på Djurgården. Kollade lite ankor och sånt ni vet. Soft.

Nu har jag just ätit min suuperdupergoda tomatsoppa och har under tiden bakat knäckbröd. Hemmafrun är i farten igen!


Ogillar att sommaren är över och vinter är på ingång, kan dock inte säga något annat än att det är riktigt vackert med höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar