22.11.11

Bussen

Är så himla glad över att jag skrev kontrakt, på att hyra lägenheten från 1:a december, igår! Så flytt snaaart!
Blir extra glad av den vetskapen dagar som denna. När jag, på 25 minuter, kommit fyra stationer med bussen vilket kommer resultera i att jag blir sen till jobbet..

Igår somnade jag 20.30 ungefär. Sjukt trött och lite hängig av förkylningen. Vaknade vid halv tre och kunde inte somna om på 1,5 h. Kroppen kunde inte bestämma sig om jag skulle frysa eller svettas. Men tillslut slocknade jag och nu är jag trots allt redo för en ny dag. Hoppas jag håller hela dagen bara! Jag är så bra på att klaga här. Men det blir som en dagbok antar jag. Inte för att jag någonsin skrivit dagbok men jag antar att det är mycket klag där. Ni får ta det helt enkelt. En liten "krya på dig"-kommentar hade inte skadat ;)

Nu kom jag och tänka på lägenheten igen. Gud så kul!!

Aja, hörs bah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar