21.11.11

Strid

Jag har tagit upp striden mot min förkylning. Trodde det skulle bli bra av att ta det lugnt i helgen men det blev motsatt effekt. Nu har det brutit ut. Blev c-vitamin, Ipren, te och ägg till frukost. Striden har börjat.
Nu är första dagen på ännu en 12-dagarsperiod av jobb.
Min morgon började inte perfekt när tjejen brevid sätter på alldeles för hög musik i sina lurar. Alla kanske inte vill lyssna på björnbröder eller va fan dem heter. Det roliga är att jag är övertygad om att alla stör sig på det, dock inte en kotte som säger till... Det är Sverige det. Vi är så artiga haha. Jag också. Det stör mig. Min tröst är att hon kommer straffas med tinitus ganska snart.
Är lite ledsen i ögat över att Lasse B har dött. Inte för att jag kände honom, men han var skön liksom. Alldeles för ung för att lämna jorden dessutom!
Idag ska jag skiva kontrakt på lägenheten som jag ska hyra. Skooooj!
Nej men bra, då har jag klagat av mig för idag, då får jag önska er en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar