2.11.11

Där blev jag homosexuell

Alltså HEERRE GUD vad snygg Rihanna är. Det vi gick på var ingen konsert det var en strippklubb.. haha typ. Men hon är ju så snygg så man dör lite. Jag tror både jag och Emelie bytte sida både en och två gånger. Vi var nog mer exalterade än alla killar i hela Globen haha. Så ja, nu är det väl bara att ställa sig framför spegeln och öva. Så där ska jag kunna föra mig! Eh ja. Innan Rihanna kom upp på scenen så överraskades vi av att Calvin Harrys var "förband". Bra tryck! Kvällen får fem av fem möjliga, om man bortser från de sjukt störiga 15-åringarna framför oss.. men det är en annan historia.
Tusen tack till stackars Anna, Alex, Emelie och Mattias för att jag fick följa med på konserten! Riktigt bra!

Gårdagen var fantastisk i övrigt också. Började med att slå upp dörrarna för vår nya butik,  på Norrlandsgatan 16. Helt sjukt snygg! Ni MÅSTE gå dit och kolla. Design House Stockholm levererar helt klart!
Efter en bra dag på jobbet träffade jag en tjej angående en lägenhet jag eventuellt ska hyra. Hon har en person före i kön, men tackar hon nej så har jag första tjing. Vill att ni alla håller tummarna för att den andra tjejen inte vill ha den!


När jag skulle hem efter Rihanna så missade jag precis tunnelbanan och var tvungen att vänta en kvart för att sedan komma till Mörby Centrum och inse att mina bussar inte går förens om 40 minuter. Tack och lov finns ett taxistopp där. Skitbussar som inte går efter midnatt. Dock helt klart värt pengarna.

Nu ska jag in mot den stora staden för att möta upp min syster på en liten shoppingtur.. eller jag blir nog snarare moraliskt stöd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar