17.11.11

God morgon

Fint väder även idag. Skönt. Synd att det är så nedrans kallt bara. Måste typ köpa långkalsonger. Nu.

Natti försöker få med mig till Kåken ikväll. Hade ju varit kul men jag jobbar imorgon. Några av mina vänner går alltid ut trots att de jobbar dagen efter. Hajjar inte. Hur orkar man? Jag har iof fått rynkor i pannan, som jag skrev om tidigare, så det kanske är därför. Folk med rynkor kan ju inte festa på en torsdag? Nej, precis. Folk med rynkor borde istället ägna sin fritid åt att träna och injicera botox i pannan. Vi får se hur jag gör. Mitt humör efter arbetsdagen får avgöra!

Sitter på t-banan nu. Tycker inte om det. Eller jag älskar att den existerar men jag gillar inte att jag måste åka den. Känns lite som vi spolat tillbaka tiden till då tuberkulos härjade som värst. Folk snörvlar sig, hostar utan att hålla för munnen, står och trängs på trånga utrymmen och luktar illa. Usch. Enda skillnaden är väl alla latte och mobiltelefoner som folk håller i. Nej, längtar till den dagen jag inte är beroende av kollektivtrafiken. Dagen då jag har bil. Älskar bilköer i jämförelse med det här.

Ja ja, börjar jobba snart så jag ska väl runda av men ha en bra dag!

1 kommentar: