26.11.11

Köööör

Rubriken kan lura er om att det är fest på gång, men icke, lika tråkig denna helg haha. Kollade runt lite på NK igår efter min första antirynkkräm. Katastrofen i pannan måste åtgärdas!
Nu ska jag strax iväg till jobbet. På NK idag. Ni som har NK-kort och ändå ska börja handla julklappar snart, det är dubbla poäng till och med den 30:e november så passa på vettja!
Vad gjorde ni igår, och vad gör ni ikväll? Snälla berätta så jag har något att läsa när jag kommer hem!

Igår åkte jag till pappa. Blev lite Idol och mys. Fan jag måste ta mig ur mitt ide och komma ut och se lite folk snart känner jag haha. Måste be om ursäkt till mina vänner för att jag är så tråkig för tillfället. Nästa helg flyttar jag, efter det blir det ändring. Lovar!

Trevlig lördag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar