19.11.11

Webcamfest

Jaha, då hände det igen. Fick en tillsägelse. "Inte för att vara dum eller så, men jag och Olivia snackade lite, och du borde chilla lite med webcam-bilderna". Haha. Jag ber om ursäkt men jag tycker det är så tråkigt att lägga upp bara en text. Sen tycker jag, som alla andra tjejer, att det är kul att ta kort på mig själv. Känns som att det är lite ert val om ni vill kolla eller ej ;). Jag har gått i ide. Och kommer vara här ett bra tag till. Då händer det inte så mycket runt omkring mig annat än jobb och vägen hem. Så ja, alternativen är att jag slutar lägga upp bilder på mig själv, att jag slutar skriva tills jag har ett roligare liv eller att ni som stör er på mina egobilder tar en liten paus från min blogg haha. Alternativen är många. Tiden får utvisa hur det blir. Lär ju se, på statestiken, om ni väljer sista alternativet. Grejen är att det är rätt bra med webcam-bilder ändå. Det finns alltid något man kan störa sig på när man kollar på folks bilder som de tagit med datorn på endast dem själva. Störa sig är ju kul, så egentligen gör jag nog er bara en tjänst. Weeeelll.... avslutar med en härligt webcamfest!
























Trevlig lördag!

1 kommentar: