6.11.11

Bra helg?

Tjeena. Min helg har varit så himla skön. I fredags åkte jag till Emelie direkt efter jobbet och åt tacos (utan bröd = exakt lika gott!) och kollade på Idol. I lördags var jag på en långpromenad i skogen, med hundarna och mina småsystrar. Sedan hem för att bara mysa hela dagen och kvällen. Idag har jag legat i soffan exakt hela dagen. The Bachelorette, Familjen Kardashian och Girls of the playboy manison är bara ett litet urval av de allmänbildande programmen jag sett idag. Underbart!

Vad har ni gjort i helgen? Festat kanske? Sett någon bra film att rekommendera? Har inte haft någon som helst kontakt med omvärlden i helgen. Kanske lite tragiskt men det som är mest tragiskt är egentligen att jag älskar det! Tycker det är skönt att bara stänga av ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar