23.11.11

God kväll vänner

Jag gick hem från jobbet vid tolv idag. Bakterierna vann kampen. Hem med bullar i mängder och en syster som sällskap. Kurade ner mig i sängen med filt framför en film. Varm choklad med grädde fick värma mig när jag frös. Somnade till filmen som jag iof redan sett så det gör inget. Nu är jag vaken, tomatsoppa till middag och nu äter jag pepparkakor med ädelost. Oj oj oj vad jag är onyttig. Men det får man såklart vara ibland. Nu har jag varit det alldeles för länge, typ två tre veckor. Så det är verkligen dags att komma tillbaka till bra vanor igen! Träna och äta bra. Längtar tills jag känner motivationen igen. Just nu är det sjukt motstridigt!

Blir hemma imorgon också, mina söta arbetskollegor hade fixat det utan att jag hade sagt att jag behövde vara hemma imorgon. Men det var verkligen toppen så att jag förhoppningsvis blir frisk till helgen då jag jobbar! Satsar på att må prima till på fredag, så nu får det faktiskt vända.

Nej nu ska jag lägga mig under filten igen.

Syskonkärlek när min bror Viktor kom hem och såg Jenny. Alla blir så glada när hon kommer!

1 kommentar: