9.11.11

Skittradera

Asså jag är nog sämst på att sälja saker på tradera. Alla säger att det är så himla bra att sätta  låg startbud eller vad man kallar det. Så jag gjorde det på tre grejer. Budgivningen började på 80:- på alla tre grejerna. Alltså två oanvända jackor och ett par oanvända skor. Anledningen till att sätta så lågt som start är för att det ska dra igång en bra budgivning som alltså stiger mer än den skulle gjort om jag började budgivningen högre. I alla fall. Alla tre jävla budgivningarna slutade på 81:-. Sen satte jag fraktavgift på 60:- för jag inte trodde att det skulle kosta mer. Skornas frakt kostade 150:- och de andra två typ 85:-. Jag har helt enkelt typ förlorat på dessa affärer. Inte bara de pengarna jag från början betalade för grejer jag aldrig använt utan också gå back för att frakten kostade mer än jag fick in haha. Så jävla dum. Men nu har jag lär mig en läxa i alla fall... haha.


Idag har jag smugit runt på stan lite på förmiddagen för att sedan möta upp Olivia för lite jobb. Efter jobbet åkte jag och Olivia hem till henne där vi gjorde hemmagjorda hamburgare. Mästerkockar!

Dessa stolar kanske inte ser ut att vara mycket för världen... men med fårskinn på och till ett rustikt träbord alternativt betongbord så är dem klockrena! Vill ha, vill ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar