17.11.11

Halv åtta hos mig

Jag och min familj har bestämt att vi ska köra "halv åtta hos mig". Vi kommer inte köra en vecka i sträck men det ska inte vara för långt i mellan. Det ska vara tre-rätters. Det är enda kravet. Så min systrar som påstår att dem bara kan laga pannkakor, får göra trerätters med pannkakor. Haha. Kommer bli nice! Jag ska såklart köra LCHF rakt igenom. Sitter och kollar recept och planerar vad jag ska laga. Ser fram emot det! Ska bara flytta först sen är jag redo!

Har faktiskt varit riktigt jäkla onyttig de senaste dagarna. Och inte besökt gymmet på två veckor. Sjukt irriterande att min motivation är som bortblåst.
Idag när jag var på väg hem så visste jag att jag inte hade någon mat hemma. Så för att det inte skulle sluta med att jag käkade en smörgås till middag så gick jag inom Ica för att köpa något nyttigt. Vad jag kom därifrån med? Ett bröd, ett wienerbröd och lite smågodis. ALLTSÅ VA?! Vad fan hände? Jag som propsat på hur lätt det är att hålla sig till LCHF.. jaja, alla kan väl misslyckas någon gång. Men nu får det fan vara nog. Nu sätter jag stopp för min dåliga motivation. Imorgon blir det definitivt träning på morgonen, vare sig det blir hemma eller på gymmet. Men det ska i alla fall bli av. Punkt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar