9.12.11

Siames

Där hittade jag en siameständsticka. Coooolt! Nu väntar jag på att min storasyster Jenny ska komma och kolla idol och käka middag. Final idag ju, ett måste.




Efter min förnedring i Mörby centrum då jag inte fick ut min dosa denna gången heller, eftersom mitt pass tydligen också var anmält stulet, har äntligen persen lagt sig lite. Hur pinsamt tror ni inte att det var? Helt sjukt. Här står jag utan identitet.. typ haha nej men jag har ju faktiskt inget som bevisar att jag är jag, som inte är anmält stulet. Märklig känsla haha. Får tvinga med någon anhörig som kan intyga att jag är jag.
Jag ringde polisen för att se hur jag ska gå tillväga. Hon började gå igenom mina anmälningar och allt vad det var och hon stötte på saker hon aldrig tidigare sett enligt henne. Jag är förvirrad men hon var sjukt förvirrad haha. Ingenting stämde med någonting. Men förhoppningsvis kommer allt bli bra nu när jag gör om pass och körkort. Det sjuka är att jag rest ganska mycket sedan mitt körkort anmäldes stulet (år 2006). Har aldrig stött problem tidigare. Mitt körkort som varit anmält försvunnet sedan 2007 och inte heller där har jag egentligen stött på problem. Mycket konstigt.
Nu vet jag i alla fall hur jag ska åtgärda mina problem så det ska nog gå bra. Min identitet ska tillbaka haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar