6.12.11

God morgon

Andra dagen jag går till tunnelbanan från lägenheten och sträckan som jag trodde skulle ta 20 minuter tar knappa 10 minuter så det är ju riktigt nice ändå!
Skönt med en släng frisk luft innan jobbet också!
Igår var som sagt Carina här. Fick lyssna på några av hennes som hon har gjort, jag säger bara OJ! Det kommer inte dröja länge innan hennes namn formas på allas läppar! Stolt!

Nu sitter jag brevid en gubbe på tunnelbanan, han skrattar för sig själv medans han läser sin Metro... Han försöker även då och då tji kika på vad jag skriver haha. Men idag stör jag mig inte, han är rätt skön jämfört med mina tidigare ofrivilliga resesällskap!

På väg till jobbet nu och sen blir det nog en dejt med Olivia. Underbart att äntligen kunna bjuda hem vänner!
Vill ni titta förbi så är det bara att hojta till!

Ha en riktigt bra tisdag!
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar