18.12.11

Prinsessan Evelina, min underbara kusin!

 Efter att min älskade lilla kusin gick bort i leukemi, så började hennes mormor göra änglar som hon sålde för att få ihop pengar till barncancerfonden. Sedan dess har det fortsatt. Dessa änglar säljer bättre än någonsin och det enda som inte går till barncancerfonden är pengarna hon köper material för. Hon tar alltså ingenting för egen vinning. Nu fick jag en ängel i julklapp av henne. Fint.
Maila mig på anna.fagerstrm@gmail.com eller skriv en kommentar här om ni vill köpa änglar och genom det, stödja barncanderfonden!
Målet från början var att samla ihop 50.000:-. Evelinas mormor tillsammans med alla köpare av änglar samt andra vackra själar som skänkt pengar, har redan samlat ihop över en miljon kronor.
Änglarna kostar mellan 50-120:- beroende på sort och material.


Var med och samla ni också. Alla pengar hjälper forskningen framåt vilket i sin tur kanske räddar nästa "Evelina". Ingen 4-åring ska behöva lämna denna jord. Det är alldeles för tidigt. Här kan ni läsa om Evelina och mina kusiners liv efter att hon lämnade oss.

Ni kan lätt bidra via mobilen, och det gör ni HÄR!



1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Om det är så att din mormor heter Mona och gör Evelina Änglar så vill jag gärna komma i kontakt med henne. Hon mailade mig angående en julmarknad som ska vara på Vadstena Slott, när jag skulle svara henne så tryckte jag på ta bort-knappen istället för svara-knappen, mailet finns inte kvar i borttagetmappen och jag minns inte mailadressen! Kan du hjälpa mig?


    Med vänlig hälsning
    Kicchi Lindell
    VadstenaDirect
    0143-62 16 00
    www.vadstenadirect.se



    SvaraRadera