22.12.11

Julklappshysteri

Handlade de sista julklapparna igår. Skönt. Alltid ett litet ångestmoment när man inte vet vad man ska köpa! Verkligen mycket folk inne på NK. Folk armbågar varandra, slänger sig på grejerna och drar saker mellan varandra som lejonen med en köttbit... heeelt hysteriskt. Typ. Inte riktigt. Men det var mycket folk.

Idag jobbar jag min sista dag innan jul. Guuud vad jag längtar till Järvsö och farmor! Finns ingen bättre jul än när vi är där uppe. Snö, släkt, god mat, Kalle Anka, skog och ängar. Ja, perfekt upplagt för en perfekt jul! Däremot är detta år, min första jul utan farfar. Kommer bli konstigt. Men han är med i tankarna hos oss alla! Har varit lite dålig på att uppdatera på sistone. Varit trötter. Men nu blir det ändring! Wowowoowo. Nej, frukostdags! Snart kommer pappa och hämtar min packning. Trevlig daaag!

Energipaus i form av mat under vår shoppingtur igår. Gillar min syster... gillar alla mina systrar. Och bror såklart. Lyckligt lottad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar