29.12.11

Knutte

Igår var jag hos Fiffi dåå. Mysigt. Såg Grabben i graven bredvid som gick på tv. Aldrig sett faktiskt men jag gillade den!
Idag jobbade jag min första dag efter semestern. Alltid lite segstartat! Jag tror jag har smygstartat med att vara nyttig. Blev keso och avokado till lunch sen sallad med halloumi, grillad paprika, solroskärnor, avokado, gurka och ruccola. Riktigt smarrigt! Känner dock att sockersuget börjar komma smygandes så här på kvällskvisten, men det får bli te istället.

Imorgon har jag sovmorgon. Ska bli skönt! Även fast det är värt att börja tidigt så att man kommer hem tidigt så är det skönt att någon gång ibland faktiskt kan sova ut!

Vad är era planer för nyår då? Själv ska jag vara hundvakt. Japp, ni hörde rätt! Jag vet inte varför men jag är verkligen anti nyår. Haha. Detta år handlar det också om min ekonomi. Lever för tillfället på ungefär ingenting. Har med utgifter än pengar för tillfället vilket suger. Där emot har jag mycket jobb framöver så förhoppningsvis blir det ändring på detta! Men bra, då vet ni tillräckligt om min ekonomi!
Min knut är riktigt bra idag alltså, lilla My is in da house!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar