2.12.11

Nya tag

Nu så kommer bloggen antagligen bli helt ointressant för er inte allt är intresserade av att jag skriver om mat och träning. Men Nu har jag börjat på rätt bana igen och är sjukt motiverad. Än så länge bara sedan i tisdags men det är ju första dagarna som är jobbigast, inte sant?! Mina måltider har bestått av tomatsoppa, keso, avokado, kallrökt lax, ägg och kvarg. Jag har inte tränat något mer sedan i tisdags då jag fick nycklarna till lägenheten i onsdags och åkt direkt dit efter jobbet. Får se det kånkandet som träning och köra igång igen nästa vecka! Härligt med LCHF är ju att man märker skillnad på en gång, pga att man man tappar mycket vätska. Lovely. Gör mig mer motiverad!

Snart kommer Hanna hem också, hon är sjukt fit och har kort på samma gym som jag!! Kan inte bli bättre haha. Motiverande jaaa!

Pratade med en kollega jag var med i helgen, om hur besatt jag bli när jag väl är inne i något. Jag är verkligen svart eller vitt. Som i träning. När jag är inne i det kan jag liksom inte tänka på något annat än träning och mat. Tror det är därför det blir enformigt på bloggen För är det något jag snöat in mig på så kör jag på det hela tiden. Kan gälla maträtter också. Hittar jag en maträtt jag gillar, då gör jag den typ varje dag tills jag tröttnar och då hittar jag en ny favorit. Så märklig. Jag ska försöka hålla nere snacket om träning och sånt en smula så ni får läsa om lite andra saker också!


Så här ser jag ut i sommar... eller? Jo men fan det gör jag. En liten dröm jag har i alla fall. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar