8.12.11

Hejsan sveeejsan

Shit vilken töntig rubrik.. men jag är ju en tönt så det går ju bra! Nu sitter jag här med mina kläder jag ska ha på mig ikväll... kör nog ett ombyte ikväll för jag vill inte jobba såhär. Får se om jag ens har på mig detta. Verkar på vädret som att det ska bli mycket snö ikväll. Känns ju sådär att springa runt i klänning då. Kanske fegar ur :)

Nu har mina systrar gått. En riktigt mysig kväll och morgon. Gick upp och tände ljus och lagade frukost till dem. Ljus är kärlek för mig. Varje morgon och varje kväll tänder jag ljus. Det är så mycket mysigare så.

Igår kväll när jag skulle ta något från badrumsskåpet så ramlade mitt nyinköpte nagellack ner i handfaten. SMAAAASH. Fuck. Nagellack i heeeela handfatet, på golv och kläder. Jävla skit-nagellack. Det som var så fint. Och dyrt. Blä. Tur att det finns nagellacksborttagningsmedel. Långt ord ändå.

Här är lite tavlor jag gillar. Alla är i samma stil. Men det är så jag vill ha det. Snyggt och enkelt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar