5.12.11

Jag ser det snöööar jag ser det snöööar...

Inte någon snöstorm precis men det var en del snö, dock varmt på marken så allt typ smälte på en gång. Blev inte glad, men inte heller så sur som jag trodde. Någonstans i mig så tror jag att jag tyckte det var lite mysigt. Men imorgon vill jag vakna upp till torr mark igen. För min del kan det där vara årets enda snö. Nöjd nu!

Haft en jättetrevlig kväll med Carina. Vi ses ytterst sällan men det är alltid lika mysigt att ses! Blir alltid goda sallader till middag för vår del. Idag toppade vi det med lite rödvin som kommer från min vän Isabelles vingård (hur coolt?!). Så himla gott var det! Nu ska jag sova! Liksom dags! Imorgon är det dejt med Olivia efter jobbet! Ska fasen rota fram den där kamerasladden också så att ni får se hur jag har det hemma och vad jag sysslat med senaste dagarna!
Tills dess - God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar