23.12.11

Underbara härliga Järvsö

Kan inte förklara med ord hur underbart det är att fira jul i Järvsö. Det är helt sjukt vackert och mer julkänsla än så här får man inte. Imorgon kommer farmor också. Då är julen perfekt! Detta är utsikten från vår balkong. Kan ta kort på huset också och lägga upp så ni får se. Vet inte hur det går att lägga upp bilder från min systemkamera med mobilinternetet men jag ska helt klart försöka. Annars kanske det blir lite småuppdateringar bara. Så får ni se mer bilder när jag kommer hem. Detta är ändå en helg i familjen och mysets tecken haha. Älskar att vara här. Känner ett lugn jag annars inte känner. Ok, spårar. Hoppas ni har det bra. Nu ska jag sova för att gå upp och baka knäck och sätta skinkan på griljering imorgon. Syster nr. 3 kommer imorgon också. Gött. Nej, rödvinet gör mig trött. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar