11.12.11

Svansjön

Idag mötte jag, mamma, min bror Viktor och min syster Jenny inne i stan för att käka lite lunch och kolla på Svansjön, som någon bounce-kille koreograferat. Alltså inte ballett-svansjön. I alla fall. Det var en jättemysig eftermiddag men måste tyvärr dissa Svansjön. Jag satt och gäspade och undrade när den skulle ta slut. Den gav mig ingenting. Duktiga, absolut. Men jag hade väntat mig något mycket större och häftigare. Min bror tyckte heeelt tvärt om. Han älskade den. Så olika det kan vara. Mamma tyckte att tiden sprang förbi och gillade den men min syster var mer på min sida. Tror dock inte alls hon tyckte den var lika tråkig som jag tyckte. Men som sagt, urmysig dag. Tack mamma!

Vem äter en pizza så här? Förutom Jenny då. Märklig människa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar