13.7.11

Negroni

Gårdagen var en bra dag. En "Träffademjaginteträffatpålängedag" haha.  Först tog jag en fika samt hänga runt lite på kungsholmen med Ewa som jag som sagt inte träffat på år och dar.
Spana in Ewas coola cykel. Hon fick bestämma färger själv. Najs.

 Sedan mötte jag upp Julia som jag inte sett på säkert 8 månader. Vi skulle ta en öl på Sturehof men det slutade med att vi presenterade våra favoritdrinkar för varandra. Hon introducerade mig för Negroni, jag introducerade henne för Lynchburg lemonade.

Sedan kom en ölsugen Natti in (det kan ju aldrig gå bra). Som tur var (?) så var det tisdag vilket gjorde att vi inte kunde vara ute så länge. Blev en sväng på Utekompagniet och East innan vi drog hem.

 Vi skulle bada idag, blir nog inte mycket av det. Skitväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar