23.7.11

Grillkväll

Igår var vi några stycken hemma hos mig och grillade och drack goda drinkar. Mysigt. Vad jag älskar sommaren! Bilder kommer ikväll eller imorgon.
Vad jag också älskar är tunna silverringar. Jag har fått dille på enkla silverringar över huvud taget. Har inte införskaffat mig några än men det kommer bli av inom kort.


 Idag jobbar jag på Smålandsgatan. Får se om det blir några kunder. Rean börjar ta slut så skynda skynda. Vi har massor av fina saker! Om ni inte är intresserade av rean så har vi massor av snygga saker som inte är rea.
Åter igen alltså, denna lampan tar snart kol på mig. Måste ha!


1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag vet inte om du hunnit skaffa dina tunna silverringar. Men om du inte hunnit det, så tillverkar jag sådana.
    Du är varmt välkommen till min sida :)

    SvaraRadera