12.7.11

God morgon

Idag är jag faktiskt ledig på riktigt. SKÖNT! Första dagen på min semester är påbörjad och det firar vi med att tvätta/städa samt sola däremellan.

Jag och Jasmina och ja... egentligen de flesta av mina vänner, är väldigt intresserade av inredning. Alla har dock sin egna stil vilket är kul. Vi skulle kunna inreda en varsin tom lägenhet och alla skulle ändå kunna säga precis vem det är som inrett vilken. Jag och Jasmina har helt olika stil i helhet men vi gillar många saker som är lika dana. Bara att vi skulle placerat möblerna i olika miljöer. Detta bordet till exempel, SÅ FINT! Jag är ju inne på betongbord, men tycker även att ett fint träbord är väldigt fint!
Detta bord var lite rått, vilket jag gillar. Det är från Ilva. En affär med mycket fint till bra priser.

Diggar den här motorcykeln också, den kommer nog få pryda någon byrå framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar