24.7.11

Sunday

Det måste ju heta sunday av en anledning. Det är ju fasen alltid soligt på söndagar. MYCKET oftare än de andra dagarna i alla fall. Om om söndagen är mulig, så kommer det alltid en solglimt. Härligt va!

Igår åkte jag, Natti och hennes besök Victor till Josefinas en snabbis, med betoning på snabbis, för en öl. Eller ja, jag drack en ramlösa. Tack för den Natti btw! Man blev riktigt sugen på en dagsfylla faktiskt. Fasen att jag hade bil, att jag inte hade pengar och att jag jobbade idag. Haha. Alla odds mot mig. Blev istället att vi åkte hem till Natti där vi blev bjudna på mat. Sen hem. Har inte sovit hemma på år och dagar känns det som. Eller det är väl i alla fall några veckor. Det var skönt.
Idag jobbar jag igen, smålandsgatan även idag. Blev glad för alla som hälsade på mig igår. Vill ha favorit i repris idag tack! Slutar fyra sen blir det ett hårt pass på gymmet. Ser fram emot det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar