24.7.11

Bästa restaurangen

Jag var i Turkiet/Alanya när jag var 13 år. Vi åt på en så himla mysig restaurang, när man kom dit fick man själv peka ut vilken fisk man ville ha att äta, när de simmade runt i deras damm. Sedan var stället SÅ tufft! Älskade deras tzatsiki också. Den var flytande typ, så åt man den med något bröd som liknande naanbröd. I alla fall har jag tänkt på den restaurangen lite då och då sedan dess. Nu läste jag en blogg (okej jag erkänner att det var Kissies blogg där jag även tog bilderna ifrån) och så hade hon varit precis där. Blev sååå glad. Vill tillbaka endast av den anledningen, att få käka där igen! Underbart ställe!


Man kunde sitta alltifrån på vattnet till uppe i träden. Sjukt mysigt. Alanya, någon? Tyvärr finns det ingenting annat som lockar med Alanya. Men ändå. Hörs då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar