22.7.11

Nej men tjena

På jobbet vettni. Det är sjukt varmt här, gör mig lite irriterad. Ett varuhus ska väl inte vara för varmt? Det ska väl snarare vara svalt?! Skärpning NK.

Idag ska jag låta bli alla smutsiga tankar om godis och sånt. Vart kom det ifrån liksom? Onödigt.
Jag somnade inte förrens vid ca ett inatt. Sen vaknade jag till och från heeeela natten. Tror det har att göra med att min systers pojkvän spelade något på datorn med sin polare hela natten. De gick och la sig lagom till att jag tillslut gick upp (kl. sex) för att jag inte kunnat somna om på ca en timma. Så ja, har väl sovit ca fyra timmar och är helt slut redan. Vet inte hur denna dag ska gå. Vill bara hem och sova. Helg sedan hade varit fint, men icke, jobbar då också. Blä. Ge mig sömn! Jag jobbar på NK mellan 10-12 sen smålandsgatan mellan 13-14 sedan tillbaka till NK. Titta förbi vettja! 

Vilket klagoinlägg. Lite så jag känner mig just nu. Ska nog springa iväg och köpa koffeintabletter när vi öppnat. Fem snabba sen är jag hemma ;)

Ha en uuuunderbar dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar