19.7.11

Härlig dag

Igår var min fina vän Fiffi på besök och sov här tills idag. Idag har vi legat på verandan och solat, tagit en promenad och käkat ägg. Haha. Ikväll kom Jasmina förbi. Känns bra att jag har dejt varje kväll! Gillart. Vi käkade kronärtskocka och hallumi till middag med jordgubbar (syndade) och grädde till det. MUMS!

Min hund är skön, han får olika ticks. Förut var det att han helt obrydd kunde gå in i köket, men när han skulle ut så var han tvungen att backa. Asså haha det var så kul. Nu har han släppt det där, han insåg väl att köksgolvet inte var farligare på vägen ut än på vägen in. Så nu har han bytt. Nu går han ut på tomten helt utan problen, men sen när han ska in genom dörren igen, så måste man gå fram till honom och visa att det är okej liksom. Sen om man har käkat, och inte orkar ta undan tallrikarna förns efter ett tag, så står han och skäller tills man städat undan. Han gillar inte när det är saker kvar på bordet. Haha.

 

 Nu ska jag dricka te och kolla på Navy CIS. Jag ska bli bättre på att uppdatera nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar