5.7.11

Oslo

Kom precis hem från Oslo och Natti. Det blev en hel del festande. Som väntat. Utgång lördag kväll. Häng på Lektern (där Natti jobbar) hela dagen sen stand-up på Latter (var Natti också jobbar). Stand-upen fick oss på gott humör och sugna på öl. Runt nio-rycket drog vi hem för att göra oss i ordning lite. Där förade vi lite med Nattis roomie med vänner. Sen tillbaka till Latter. Kaos. Men ett roligt sådant.
Söndagen blev det brunch och lite vin och öl, när vi skulle hem och käka middag och föra lite så dankade jag av. Natti och en kille vid namn André kämpade vidare och drog ut medan jag stannade hemma och somnade till en film fem minuter efter att jag satt på den. Skönt!

Tågresan hem var helt okej, bortsätt från att det var försenat och att det var en full man som helt ogenerat satt och stirrade på mig heeeela resan (förutom de korta stunderna han däckade), 16.00-22.00. Jävligt osoft. Jag försökte blänga på honom men han förstod inte riktigt hinten och kollade bara vidare hah. Obekvämt? japp. Han satt på sin plats under hela resan. Efter fem timmar gick jag för att köpa en vatten i restaurangvagnen, 2 sekunder efter att jag beställt står han bakom mig och ska också beställa. Han har, precis samtidigt som jag, "kommit" på att han ska handla. Äckel. Jag blev faktiskt så obekväm att jag gick och bytte från shorts och tisha till långbyxor och munktröja. Usch usch. Nog om det.

I övrigt var Oslotrippen riktigt lyckad! Kul att se ställerna Natti snackat om. Kul att se Natti! Min vapendragare när det kommer till fest. Vi är ett riktigt bra team! Förutom när jag väljer att stanna hemma... förlåt Natti.. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar