25.8.11

Turkisk yoghurt



Jag är helt såld på Turskisk yoghurt och har varit det sen jag ändrade mina matvanor, i princip. Naturell yoghurt med vaniljpulver, kanel och linfrön. Bra grejer! Te till det, självklart. Måste snart röra mig in mot jobbet, börjar ju inte jobba förens 12 men det tar ju tid att ta sig in till stan från den här lilla hålan jag bor i. Älskar Danderyd och skulle gärna låta mina barn växa upp här MEN just nu är det för långt bort. Vill in till stan. Nu. HJÄLP! Är det någon som ska, eller som vet någon som ska, hyra ut sin lägenhet under en lite längre period, absolut minst 6 månader, så får ni jättegärna tipsa mig. Den ska då gärna ligga centralt men alla tips är uppskattade!

Fan asså, vaknade upp med världens halsbränna. Hoppas det blir bättre under dagen för jag vill iiiiinte bli sjuk. Inte läge! Känner dock att detta kommer bli en bra dag, nya tag helt klart. Hoppas er dag blir fin!

Glöm inte att tipsa mig om boende! Later.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar