6.8.11

Packåsna

Fan jag är så dålig på att packa haha. Hela resväskan är full och då har jag inte fått med mig ett endaste par skor, och det är ju dem som tar plats. Suck. Tur att man får ha handbagage också, annars hade jag aldrig klarat mig. Får ju tänka på att jag antagligen kommer shoppa lite där också. Får väl slänga något gammalt om jag köper något nytt. Byta ut helt enkelt. Tog precis en liten vilopaus i sängen. Skööönt. Blir upp-plockad imorgon 05.45 så det hade varit najs att sova lite innan så att man är pigg och fit for sun & party när man kommer fram. Kan inte riktigt beskriva mina känslor. Flygrädd blandat med att jag är sjukt exalterad att äntligen (förhoppningsvis) ska få lite sol och framför allt vara med mina vänner en hel vecka i en underbar stad.


Kanske inte blir så mycket uppdateringar när jag är borta, men det får ni leva med. Desto mer när jag kommer hem. Ska sätta kameran på laddning nu i alla fall. TAGG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar