23.8.11

Förberedelser

Förberedelserna har börjat. Några bord har börjat ställas upp och inhandlingslista har skrivit. Även lagt en beställning på lite saker jag ska hyra. Jag tycker verkligen om att styra, ställa och planera. Vi är ca 35 stycken på kräftskivan och jag börjar inse att det är ganska många. Just sittplatser och så blev lite tajt, därav min bokning av bord och stolar från en uthyrningsfirma. Bra grejer det där.

Imorgon ska jag först på personalmöte, sen har jag planerat in träning. Mycket träning. Jag ska nämligen inte jobba förens klockan 15.00 och personalmötet är 08.00. Haha. Orkar verkligen inte åka hem emellan så det blir till att underhålla mig på gymmet. Får se hur länge det håller. Men minst två timmar i alla fall. Det är ett måste!

Jahaaapp, annars då. Hänt nåt kul?


Imorgon skulle jag gärna suttit såhär... Barcelona, vilken stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar