26.8.11

Peuw

Så, äntligen hemma, åkte hemifrån strax före tio. Varit på Ikea, hälsat på Peder på Media markt (förlåt Jasmina, lånade din karl en snabbis), varit i Arninge, på Systemet och allt man tänkas kan. Snapsen är i alla fall inhandlad. Däremot, är det någon som sett var jag kan köpa kräftskivegrejer? Ärligt, inte funnits någonstans, om man inte räknar med dem i 4-pack för 60:- typ. Storpack?! Tips som leder till köp, belönas med en shot imorgon. Det behöver ni alla sååå hit me!

Nu ska jag hämta min bärhjälp, i form av Nathalie, sen ska vi in och hämta booorden och stolarna jag hyrt. Kommer bli strålande det här!

Efter det är det lite mer inhandling sen direkt ner i sängen för att sova någon timma innan jag ska hämta pappa på centralen. Imorgon blir det till att sova ut! Om jag sover bättre än i natt vill säga. Guuuud så skönt.

Så här i efterhand måste jag sett att min lilla sjuksläng var på väg. När jag tränade så fick jag, bokstavligt talat, upp spya i halsen och näsan haha. Fräscht. Jag svalde det igen och fortsatte att springa haha. Ännu fräschare. Det var liksom ingen liten sur uppstötning där inte, utan det var bra tryck. Haha, tror kroppen sa till att jag inte skulle träna men det förstod ju inte jag. Sen dagen efter vaknade jag ju med halsont och kände mig hängig och febrig hela dagen. Tur att man har bra pokerface, för det var nog inte en endaste kund som kunde ana att jag inte var på topp. Jaaa ja, det är skönt att jag är frisk tills imorgon i alla fall. Allt handlar om inställning tror jag. Och nu har jag ställt in mig på att ha en riktigt lyckad kväll, och det innebär att jag är 100% frisk! Skoooj!

Nog om mig och mina sjukdomar. Nu, måste jag dra. Tjooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar