5.8.11

Goooood morgon

Ännu en dag till jobbet när det är sol ute. Haha, måste ju vara mästare på att pricka in jobb på soliga dagar. Men, men. Förhoppningsvis bjuder Barcelona på en hel del sol. Om inte annat en rolig och skön vecka!
Jag hade tänkt sola idag innan, men nu är jag redan påklädd och nyduschad så det verkar inte bli mycket av det. Får väl ta tag i den där jäkla tvättningen istället! Tidigare har jag alltid sagt att jag ska ha tvättmaskin i min lägenhet. Men efter att ha bott i Jasminas lägenhet där jag använde tvättstugan, så insåg jag hur mycket lättare och roligare det är att tvätta. Man kan köra fler maskiner samtidigt, hänga in tvätten i tvättstugan osv. Att ha en liten maskin i lägenheten där man kan tvätta upp något snabbt om det skulle behövas skulle ju vara soft, men annars älskar jag nu mera tvättstugor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar