30.8.11

Jag lever






Lånad lite bilder av Nathalie.
Sorry att jag inte uppdaterat något efter min kräftskiva. Jag hade mycket att röja undan på söndagen och hade verken tid eller ork att sätta mig här. Sen igår lika så. Men nu, inte för att jag orkar men tid har jag.

I lördags hade jag då som sagt kräftskiva. Det blev riktigt lyckat om jag får säga det själv och om jag lyssnar på de kommentarer jag fått angående kräftskivan såhär i efterhand. Alla verkar nöjda och glada. Då är jag glad. Vädret blev fantastiskt och alla fina vänner som bidrog med sin närhet gjorde kvällen till den absolut bästa på länge! Tack!


I lördags var min feber och halsont som bortblåst. Tog det dock ändå relativt lugnt, vilket var skönt då jag fick undan en hel del skräp redan på kvällen. Mindre att göra på söndagen. I söndags var min röst däremot heeelt paj, kunde inte prata typ men det blev mycket bättre till måndagen. Det gick åt rätt håll helt enkelt.
Men vad hände idag? Vaknade strax före sju, trots att jag inte börjar jobba förens tolv, med väääärldens täppa, hosta, huvudvärk etc. Att jag ens ligger här och bloggar.. (ah men snyggt, där nös jag och fick snor över hela täcket haha)... aja, att jag ens ligger här och bloggar är ett under. Men jag avskyr att ligga vaken och vrida och vända på mig i hopp om att somna. Nu är det dock så att jag jobbar idag, så det är bara att fylla fickorna med papper, ta med nässprayen och hoppas att jag håller hela dagen. Allt handlade ju om inställning sa jag tidigare, tror inte på den teorin längre för jag var helt inställd på en vecka med mycket jobb kombinerat med träning, inte på att vara sjuk.




Nej nu måste jag sova lite till innan jag ska jobba. Ge mig kraft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar