26.8.11

NEEEEJ SJUUUUK!

Kunde inte komma mer olämpligt! Rådda inför kräftskivan idag, hålla i kräftskivan imorgon, städa på söndag jobba måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Haha. Assååå att bli sjuk nu går bara inte. Jag sitter och kurerar mig med te här. Först ska jag fixa lite saker, typ Ikea, hämta bord på Aladdin, hämta infravärme etc. Sen är det raka vägen till sängen för några timmars sömn. Min feber och hals säger att jag inte borde göra allt detta men jag svarar med två alvedon. Har redan varit i Sollentuna och hämtat bil. Bra fart. Jag älskar när det händer grejer. Woopwoop!
Är det så att jag fortfarande känner mig kass imorgon så blir det nyktert för min del, men visst fan kan man ha kul ändå! Önska mig lycka till idag. Kan behövas!





1 kommentar: